Attualità

U telecomandu à voce intelligente diventa un pupulare telecomandu

Sicondu l'ultimi dati riportati da i media stranieri, unu di i vincitori di i Ghjochi Olimpichi Invernali 2018 hè u cuntrollu vocale. Rispuntendu à i Ghjochi Olimpichi di Estate 2016, u tassu di sfruttamentu di e dumande vocali da l'operatori di TV via cavu hè più cà radduppiatu. "Hè cum'è una Olimpiade di voce", hà dettu.

A voce ùn hè micca solu un modu per accede à l'infurmazioni di u ghjocu di u set-top box, pò ancu superà megliu u modu di funziunamentu à l'antica di appughjà u buttone nantu à u telecomandu. Da a situazione di e Olimpiadi invernali, in i ghjorni prima di a cumpetizione, a voce hà aumentatu u trafficu di a pagina iniziale olimpica in certi set-top boxes di quasi 50%. Dui anni fà, a ricerca vocale hà purtatu circa 22% di u trafficu à a pagina iniziale di l'Olimpiadi di Rio.

1

Solu un picculu numeru di pruduttori di telecomandi intelligenti ponu accumpagnà l'usu di u telecomandu vocale intelligente cù u set-top box. U telecomandu à voce intelligente Enrico hè ancu listatu cum'è u megliu telecomandu in paesi stranieri. U telecomando di ricerca vocale intelligente Enrico pò furnisce un bonu serviziu per l'utilizatori stranieri. Finu à avà, hè stimatu à pocu pressu chì hà furnitu à guasgi 80 milioni di clienti un telecomandu à voce intelligente Un telecomandu à voce intelligente. Una volta chì i clienti anu u telecomandu vocale intelligente, cuminceranu à aduprà, soprattuttu perchè u telecomandu vocale intelligente pò furnisce un operatu conveniente è veloce.

Per i dati di ricerca vocale intelligente è visualizazione di i Ghjochi Olimpichi d'Invernu, alcune urganizazioni anu creatu una home page speciale, chì pò accede à i prugrammi TV in tempu reale è à ritruvà i video disposti secondu e competizioni sportive. Ci hè ancu un riassuntu cutidianu di u ghjocu è altri dati, cumprese i conti di medaglia per paese. Fornisce ancu informazioni specifiche per ogni atleta.

Questi riassunti di l'atleti anu dimustratu di esse assai populari trà l'utenti di voce, è ci sò alcuni concurrenti evidenti chì ponu uttene i profili più popolari. Finu à avà, u numeru di richieste di voce hè u più grande, cù 3000 dumande di voce per minutu.


Tempu di posta: Apr-21-2021