Attualità

Chì ci hè 433Mhz RF Remote Control?

Differente da RF2.4G, 433Mhz RF Remote Control hè un telecomandu senza filu chì trasmette alta putenza. A so distanza di trasmissione hè più luntana di l'altri è pò ghjunghje à 100 metri. E chjave elettroniche automatiche adupranu ancu 433 Mhz cum'è telecomandu.

A logica di cumunicazione di 433 Mhz hè cusì: in primu locu, i dati cù più codici è livellu di bassa tensione, sò caricati in u circuitu d'alta frequenza è mandati in celu. Dopu, u listessu modulu chì riceve a frequenza pò riceve u signale. Se u sistema di trasmissione di u signale è u modulu di ricezione anu listesse regule di codificazione, in un'altra parola, se anu u listessu furmatu è numericu di codice di sincronizazione, codice d'indirizzu è codice di dati, a cumunicazione serà dispunibule. Per esempiu, se u telecomandu chì utilizza IC 2240/1527, allora, un fornitore diversu hà listesse regule di codifica, a relazione di cumunicazione pò esse custruita trà di elli. 

nes5061

 

Dunque, riguardu à u telecomandu 433 Mhz, richiedemu solu à i nostri clienti di furnisce i dati di tensione di ogni buttone. Pudemu ancu catturà i dati per campione di misura chì furnitu da i nostri clienti.

U telecomandu 433 Mhz significa chì a so frequenza di trasmissione hè vicina à 433 Mhz chì hè u livellu di frequenza ideale. Inspettemu à 100% a frequenza di trasmissione è a putenza di ogni luntanu per assicurà una qualità perfetta.

U modulu transceiver wireless, chjamatu ancu RF433 modulu pocu, usa a tecnulugia di frequenza radio. Hè cumpostu di 2 parti. Unu hè un front end di frequenza radio IC unica chì hè stata prodotta cù tecnulugia full-digitale. Un altru hè ATMEL AVR SCM. Hè un micro ricetrasmittente cù capacità di cumunicazione à grande velocità. Hà ancu una funzione di imballaggio di dati, rilevazione di errori è correzzione di errori.

I cumpunenti aduprati in 433Mhz RG remote sò tutti standard industriali, stabili è affidabili, di dimensioni ridotte è facili da installà.

A so applicazione:

■ Dispositivu POS wireless o apparecchiatura di terminal intelligente wireless PDA, ecc.
■ Sistema di surviglianza senza fili o sistema di cuntrollu di accessu à u cuntrollu di u focu, a securità è a sala urdinatore.
■ Raccolta di dati in trasporti, metereologichi, ambientali.
■ Comunità intelligente, custruzzione intelligente, sistema di gestione di parcheghji.
■ Cuntrollu senza filu di contatori intelligenti è PLC.
■ Sistema di traccia logistica o magazzinu sistema d'ispezione in situ.
■ Acquistu di dati in campu di petroliu, campu di gas, idrulugia è mine. 


Tempu di posta: Maghju-06-2021