Attualità

U tastu di silicone cunduttivu di u telecomandu pò cunduce veramente l'elettricità?

Alcune persone ponu pensà chì i pulsanti di telecomanda in silicone ùn sò micca assai diversi da a superficie. À u primu sguardu, sò tutti buttoni in silicone, è ùn ci hè nisuna sensazione speciale da l'effettu di l'usu. Dopu, da a perspettiva di a resistenza à a terra è a resistenza à l'usura è a flessibilità, hè un pocu sfarente. Ùn si pò micca distingue sè ùn site micca attenti, allora a mudificazione quì hè ancu ignorata, se ci n'hè Pudete pruvà di più sè site veramente un picculu cumpagnu. Se premete u buttone cunduttivu, serà più allentatu è elasticu. Da a perspettiva di a durabilità, questu hè in relazione cù u prucessu è a qualità di u pruduttu, perciò ùn cummenteraghju micca quì.

U buttone in silicone cunduttivu di u telecomandu ùn hè micca cunduttivu, ma differente da l'altri buttoni di telecomando in u cuncepimentu è a tecnulugia di u pruduttu. Ci hè duie ragioni per chì hè chjamata chjave di silicone cunduttiva

Prima, quandu guardemu direttamente à u spinu di u buttone di silicone cunduttivu à ochju nudu, truveremu chì ci sò parechje piccule particelle nere nentru u buttone. Queste particule nere sò di forma cilindrica cun una certa struttura, chì sò chjamate particelle nere cunduttive. Benintesa, ci sò particelle nere senza trama, è quelle sottili sò chjamate tinta cunduttive o oliu di carbonu. E so caratteristiche ponu ghjucà un effettu cunduttivu È queste ponu esse aduprate direttamente nantu à una scheda elettronica specifica, cusì u buttone di telecomanda in silicone cunduttivu hè chjamatu cusì.

1
SONY-310E

U secondu aspettu hè di identificà se u buttone di telecomanda in silicone cunduttivu hè da u toccu. Quandu prememu u buttone di telecomanda cù e nostre dita, pudemu sente leggermente chì u circondu di u buttone di telecomanda in silicone cunduttivu hè assai dolce, è hè faciule da appughjà lu. À u cuntrariu, u buttone senza particelle nere cunduttive si senterà un pocu duru quandu si preme è ùn hè micca cusì dolce intornu à i buttoni. Benintesa, ci vole à sente lu cù cura.


Tempu di posta: Apr-21-2021